Kai kurie vairuotojai pastebi, jog kartais automobilio generatorius įkaista taip, kad jo būna neįmanoma paliesti. Tačiau elektros krūvis išlieka normos ribose ir jokių akivaizdžių problemų nesimato. Pabandykite išsiaiškinti to priežastis, galimai jos apdės išvengti rimtesnių gedimų ateityje.
Generatoriaus kaitimas yra normalus procesas, tačiau tik iki tam tikro lygio, kitaip tariant normos ribose. Jei be sustojimo nuvažiuosite ilgą kelią, tai net naujas įrenginys gali sušilti iki beveik 100 laipsnių. Bet tai yra visiškai normalus rodiklis. Visai kita kalba, jei tokia temperatūra pasiekiama jau po 15-20 kelionės minučių. Jei šalia kaitimo dar atsiranda ir degėsio kvapas ir pašaliniais garsais, tai jau yra ženklas, jog reikia sunerimti ir ieškoti galimos priežasties.
Pirma priežastimi gali būti sudegę diodai, tad reikėtų patikrinti diodų tiltelį. Yra tikimybė jog atsipalaidavo litavimas arba kontaktai blogai sulituoti. Dar viena priežastimi gali būti blogai užtrauktas gnybtas. Antras įrenginys, kuris gali būti kaltas dėl to kad kaista auto generatorius yra akumuliatorius. Variklio veikimo metu, generatorius perduoda elektros krūvį į bateriją, ir jei ji yra sugedusi, šis procesas tampa nepertraukiamu. Dėl to atsiranda generatoriaus perkaitimas. Šią problemą galima išspręsti kokybišku akumuliatoriaus pakrovimu arba jo pakeitimu.
Jei pirmieji du žingsniai nepadėjo išsiaiškinti realias kaitimo priežastis, reikėtų patikrinti guolį. Tai galima padaryti ir savarankiškai, tam reikėtų nuimti diržą nuo skriemulio ir pabandyti jį prasukti kelis kartus. Jei jaučiate pasipriešinimą, tai yra pirmas ženklas, jog sugedo guolis. Taip pat galima atlikti visos elektros instaliacijos nuo akumuliatoriaus iki generatoriaus patikrinimą. Vienas dažniausių gedimu būna nekokybiškai izoliuoti laidai. Šios problemos sprendimui galės prireikti pakeisti laidus arba tinkamai juos izoliuoti.