Vieni iš populiariausių yra siuntiniai į Angliją. Juos dažniausiai siunčia šeimos nariai, gyvenantys svetur. Pats populiariausias laikas, kad žmonės siunčia siuntinius, tai tarpšventinis laikotarpis. Kada norime savo šeimos nariams nusiųsti dovanėles. Siuntų gabenimas reikalauja tam tikrų taisyklių, ypač kai tai siuntų gabenimas į angliją. Reikia vadovautis nurodytais siuntimo reikalavimais, kadangi anglija yra trečioji šalis ir joms yra taikomi siuntų mokesčiai, bei tam tikri draudimai ir apribojimai.
Siuntimo taisyklės yra el. prekybos siuntimo patirties taisyklės.
Kadangi kiekvienas pirkimo internetu scenarijus yra skirtingas, išmanieji mažmenininkai žino dinamiškų pristatymo įkainių ir metodų teikimo kiekvienam individualiam užsakymui vertę. Tiksliau, įkainiai ir metodai, pagrįsti tuo, kas yra kliento krepšelyje, kur yra pirkėjas, gamybos terminais, operatoriaus tvarkaraščiais ir kitais veiksniais. Dešimtys tūkstančių patyrusių mažmenininkų pasitiki „ShipperHQ“, kad patobulintų pristatymo strategiją ir optimizuotų atsiskaitymą konversijoms. Daugelis naudojasi siuntimo taisyklėmis, kad pasiektų gabenimo patirtį, kurios jie visada norėjo.
Kas yra siuntimo taisyklės?
„ShipperHQ“ pristatymo taisyklių funkcija leidžia prekybininkams nustatyti papildomus mokesčius, nuolaidas, akcijas ir rodyti arba slėpti pristatymo būdus nuo vežėjų. Ši funkcija leidžia mažmenininkams tiksliai valdyti, kokie pristatymo tarifai ir būdai rodomi klientams jų krepšelyje. Šios taisyklės geriausiai veikia, kai jos nustatomos siekiant išspręsti konkretų tikslą arba pristatymo reikalavimą. Štai pavyzdys: mažmenininkas nori pasiūlyti nemokamą pristatymą perkant daugiau nei 100 eurų. Tačiau jei dalyje to užsakymo yra greitai gendančių medžiagų, jie nori panaikinti nemokamo pristatymo pasiūlymą dėl papildomų siuntimo išlaidų. Naudojant tradicines siuntimo sąrankas, šio scenarijaus nustatymas būtų sudėtingas ir reikalaujantis daug laiko. Pristatymo taisyklės leidžia lengvai, greitai ir lanksčiai bendradarbiauti. Mažmenininkai gali sukurti tiek siuntimo taisyklių, kiek nori. Dažniausiai taisyklės lengvai veikia kartu. Kartais, kai vienu metu galioja daug taisyklių (galvokite apie 50+), jos gali sutapti ir sukelti komplikacijų. Tokiais atvejais mažmenininkai turi nustatyti taisyklių apdorojimo užsakymą, kad nurodytų sistemai, kokia tvarka taisyklės turėtų būti taikomos. Kaip veikia siuntimo taisyklės?
Pristatymo taisyklės yra pagrįstos sąlyginiais pareiškimais. Sąlyginis teiginys kartais vadinamas teiginiu „jei/tada“ – pagalvokite: „JEI užsakymas viršija 100 eurų, TAI siūlomas nemokamas pristatymas. Paprastai „jei“ nurodo konkrečią užsakymo detalę, o „tada“ – rodomą pristatymo būdą ir įkainį.