Logistika dažnai yra suprantama įvairialypis procesas, apimantis gabenimą ir gamybą reikiamu laiku ir minimaliomis išlaidomis. Taip pat ji yra susijusi su gamybos, sandėliavimo, tiekimo ir paskirstymo grandinės darbu. Pagal veiklos kryptis logistika gali būti skirstoma į gamybos, pirkimo ir tiekimo, rinkos tyrimų ir rinkodaros, atliekų perdirbimo, transporto, verslo ar kompiuterinę. Tai yra pakankamai pelninga verslo kryptis, kuri leidžia plėsti savo veiklą ir uždirbti daugiau. Tačiau tam, reikia ne tik puikiai valdyti įmonės procesus, bet ir sėkmingai įgyvendinti logistikos ir plėtros strategiją, tam reikia ir puikių organizacinių įgūdžių bei strateginio mąstymo.
Logistikos paslaugos apima optimaliausio maršruto ir transporto priemonės parinkimą, krovinių kontrolę realiu laiku, sandėliavimą, kovinių dokumentų paruošimą ir forminimą, muitinės tarpininkavimo paslaugas, krovinių rūšiavimą ir distribuciją pagal konkrečius kliento poreikius, pervežimo ir krovimo darbus.
Įprastai logistikos įmonė teikia sandėliavimo ir sandėlių logistikos; atsargų valdymo ir užsakymų vykdymo; transportavimo ir paskirstymo; rūšiavimo, banderolių klijavimo, ženklinimo ir pakavimo; elektroninės prekybos paslaugas.
Krovinių ir prekių gabenimas bei materialių srautų valdymas yra pagrindiniai logistikos tikslai. Tai yra naudinga gamybai, logistika užsiimančioms įmonėms ir galutiniams vartotojams, nes logistikos dėka vykdomas eksportas ir importas, padedantis padidinti savo pelną.
Globalios logistikos procesai daro didžiausią įtaką produktų ir prekių kainoms, kurios sudaro net iki 50 procentų jų vertės. Taip padeda sukurti pridėtinę vertę, kurią lemia transportavimo, sandėliavimo, vartotojų aptarnavimo, produktų paskirstymo, tiekimo grandinės tobulinimo efektyvumas. Taip sudaromos galimybės mažinti savo sąnaudas ir išlaidas, bei žymiai padidinti pelną ir įmonės plėtrą tarptautinėse rinkose. Tad verta investuoti į logistikos sistemos tobulinimą ir modernias išmaniąsias technologijas, padedančius kontroliuoti visus su ja susijusius procesus.