Jokia įmonė nepajėgi kontroliuoti visų išteklių, kurių jai reikia verslui vykdyti. Čia atsiranda svarbi sąvoka – tiekimo grandinės valdymas, kuris apima prekių ir paslaugų įgijimą. Ši veikla yra glaudžiai susijusi su logistika, nes įgytos prekės ir paslaugos turi pakliūti į tiekimo grandinę su tam tikru kiekiu ir tam tikromis kainomis ir tik reikiamu laiku. Tiekimo grandinės valdymas yra strateginio planavimo įrankis, naudojamas padidinti vartotojų pasitenkinimą, kas sąlygoja ir firmų konkurencingumo ir pelningumo didėjimą. Tiekimo grandinės valdymo esmė yra ta, kad visas procesas turi būti suvokiamas kaip vieninga sistema. Kiekvieno sistemos elemento veikla turi įtakos visos sistemos veiklai.
Logistiką apima tiekimo planavimas ir kontrolės procesai, kurie yra susiję su prekių judėjimu ir laikymu iki tol, kol produktas pristatomas vartotojui. Tiekimo grandinė apima visas veiklas nuo žaliavų suradimo iki galutinio produkto pristatymo klientui, įskaitant pirmines žaliavas ir atsarginių dalių paiešką, gamybą ir surinkimą, sandėliavimą, atsargų apskaitą, užsakymų valdymą ir paskirstymą, pristatymą klientams ir informacines sistemas, skirtas šiems procesams koordinuoti.
Tiekimo grandinėje labai svarbi efektyvaus reagavimo ir koordinavimo sąveika tarp logistikos paslaugų teikėjų, distribucijos centrų, atsargų tiekėjų ir užsakovų. Kalbant apie tiekimo grandinės narių sąveiką, svarbu, kad tiekimo grandinės nariai konkuruotų ne įmonė prieš įmonę metodu, o pasirinktų tiekimo grandinė prieš tiekimo grandinę metodą. Tiekimo grandinės valdymas apima logistikos srautus, klientų užsakymų valdymą, gamybos procesus ir informacinius srautus, skirtus kontroliuoti visoms veikloms, vykstančioms tiekimo grandinėje. Tuo tarpu logistika apima planavimą, atsargų tiekimą ir paslaugų efektyvų teikimą iš pradinio taško į įmonę ir nuo įmonės į vartojimo vietą, siekiant patenkinti visus kliento poreikius.